Наші гарантії
- Наш досвід роботи в меблевій сфері більше 12 років.
Якщо Ви сумніваєтеся, в тому, що ми можемо доставити товар, Ви можете подзвонити на меблеву фабрику, товар якої Ви хочете замовити, і запитати інформацію про нас. - При замовленні нестандартних виробів ми завжди укладаємо договір постачання меблів.
Це необхідно для того, щоб ми виготовили саме те, що Ви замовили. Договір з яким ми працюємо знаходиться на головній сторінці сайту. Ви можете отримати до нього доступ у будь-який момент часу. - Надаємо усі необхідні документи для Вашої впевненості.
При необхідності ми можемо надати ксерокопії реєстраційних документів. По номеру свідоцтва про реєстрацію Ви завжди можете перевірити інформацію про нас на сайті Податкової служби України. - Ми завжди хочемо доставити Вам товар максимально швидко.
Якщо товар приїхав на наш склад, і Ви його готові прийняти, то ми готові його доставити до Вас якнайшвидше. Так як товар, що стоїть на складі, - це заморожені кошти і зайняте місце на складі. - Використовуємо тільки меблевий транспорт.
При доставці товару з фабрик ми використовуємо транспорт, який підходить для перевезення меблів. - При відправці товару ми завжди використовуємо страховку.
При відправці Вам товару службою доставки ми завжди використовуємо страховку. Тому при отриманні товару обов'язково перевіряйте цілісність товару, а вже потім підписуйте документи. Так як у разі знайденого ушкодження, яке сталося з вини Перевізника, ми завжди зможемо зажадати страховку. - Можна розірвати договір постачання.
Ви завжди можете розірвати договір постачання, якщо замовлений Вами товар ще не "пішов" в роботу на фабрику Виробника. - Можна змінити тканину або колір виробу, що замовляється.
Ви завжди можете змінити тканину, габарити в договорі постачання, якщо замовлений Вами товар ще не "пішов" в роботу на фабрику Виробника. - Завжди дотримуємося закону "Захисту прав споживачів".
За законом "Захисту прав споживачів" ми гарантуємо повернення товару який виготовлений в стандартному виконанні, а не на замовлення, в період 14 днів, у тому випадку, якщо у товару не зіпсований зовнішній вигляд, не пошкоджена упаковка і він не був у вживанні. На жаль, ми не зможемо прийняти від Вас Товар, який був виготовлений для Вас на замовлення, а саме там де Ви вибирали матеріал або були змінені габарити, а замовлення було виконане в точності, як вказано в Специфікації до Договору постачання Товару. - У нашому магазині тільки якісні меблі.
Ми працюємо тільки з перевіреними постачальниками меблів. Перш ніж товар потрапляє в наш інтернет-магазин, наші менеджери обов'язково "знайомляться" з меблями "живцем", перевіряють її якість. - Усі меблі в магазині мають гарантію.
Наш магазин співпрацює тільки з тими постачальниками меблів, які здійснюють гарантійне обслуговування меблів. - Дотримання термінів постачання замовленого товару.
Ми намагаємося дотримуватися термінів постачання замовленого товару, оскільки не все залежить від нас, а терміни постачання можуть зриватися із-за відсутності тканини, транспортних затримок і навіть не завжди залежать від фабрики виробника меблів. Тому перш ніж прийняти замовлення ми завжди намагаємося зорієнтувати Вас на реальний термін виробництва дивана. На жаль, з вересня по січень термін виробництва збільшується і як правило складає 45 днів. У решту часу виробники вкладаються в 30 днів. Щоб дізнатися точні терміни постачання меблів уточнюйте інформацію у наших менеджерів.
Гарантійне обслуговування
На товар куплений в нашому магазині дається гарантія Виробника в термін дії якої Виробник гарантує усунення виниклих з його вини дефектів. На кожен товар видається гарантійний талон в якому вказується назва товару і термін його гарантійного обслуговування.
Умови гарантії :
- Термін гарантії виробу - від 3 до 24 місяців з дня купівлі залежно від товару який Ви придбаваєте
- Недоліки виробів, виявлені в період гарантійного терміну і виниклі з вини фабрики, будуть усунені сервісною службою фабрики виробника
- Претензії за зовнішнім виглядом виробу, некомплекту, механічним ушкодженням, а також невідповідності замовлення приймаються тільки безпосередньо при отриманні товару. Надалі такі претензії не приймаються, усі роботи здійснюються тільки за рахунок Покупця.
- Гарантійне обслуговування включає проведення ремонтних робіт і заміну дефектних частин виробів за рахунок фабрики виробника.
Умови експлуатації меблів :
- Температура: від 15°C до 28°C, відносна вологість: 30-80%.
- Не допускається прямий контакт з водою.
- Потрібно оберігати дерев'яні і лаковані поверхні меблів, а також оббивну тканину від попадання на них рідин, особливо розчинників типу спирту, ацетону, бензину і так далі
- При експлуатації м'яких меблів необхідно пам'ятати, що вироби повинні використовуватися по їх функціональному призначенню з дотриманням усіх допустимих навантажень на складові елементи меблів.
Допустимі навантаження:- на 1,5/2-х місцеві дивани - не більше 2-х людей в положенні лежачи і 3-х людей, в положенні сидячи; на 1-місцевому дивані - не більше 1-ої людини з розрахунку середньої ваги 75 кг;
- навантаження на дно білизняного коробу до 10 кг (для зберігання тільки постільного приладдя);
- на підлокітник до 20 кг
- Дельфін - до 90 кг
- Книжка / Єврокнижка - до 110 кг, на 1 пружину "змійка" - до 20 кг
- Навантаження на вироби меблів повинне розподілятися рівномірно і не перевищувати допустиму норму.
- Необхідно дотримуватися правил безпеки при розкладанні і складанні механізмів трансформації диванів, уникати різких ривків і перекосів.
- Для моделей м'яких меблів, елементом яких є матрац, що знаходиться тривалий час в складеному стані (у положенні "диван"), необхідно не рідше за 1 раз на місяць, щоб уникнути усадки матраца, розкладати механізм трансформації (у положення "ліжко") не менше ніж на 8 годин.
- Не рекомендується ставати ногами на вироби, вставати на виріб на повний зріст, сидіти на спинці і на підлокітниках, розгойдуватися на меблях.
- Щоб уникнути нещасних випадків і ушкоджень куплених вами меблів не дозволяйте дітям стрибати на диванах і кріслах.
- Пересувати меблі слід в ненавантаженому стані, підводячи від підлоги як мінімум удвох. Не можна пересувати меблі волоком в цілях виключення появи різного роду механічних ушкоджень.
- При переміщенні меблів з місця на місце неприпустимо братися за підлокітники, треба тримати тільки за нижню частину каркасу.
- При експлуатації меблів періодично перевіряйте кріплення болтових і гвинтових з'єднань, при необхідності підтягуйте їх. Кріпильні вузли роз'ємних з'єднань мають бути щільно затягнуті.
- Меблі не можна ставити біля опалювальних приладів і впритул до сирих стін.
- Не рекомендується ставити на оббиті тканиною поверхні гарячі предмети і предмети, що мають гострі опори.
- Для видалення пилу оббивку необхідно регулярно обробляти пилососом, використовуючи спеціальні меблеві насадки.
- Уникайте попадання прямих сонячних променів на оббивну тканину меблів, тим самим можна попередити передчасне вигорання кольору тканини.
Гарантія не поширюється:
- на дефекти що виникли в результаті неправильного зберігання або експлуатації виробу
- транспортного браку в результаті самостійної доставки товару Покупцем;
- браку складання або монтажу в результаті самостійного проведення Покупцем вказаних робіт;
- браку в результаті порушення правил експлуатації товару або його нецільового використання;
- Забруднення;
- Розриви тканини і поломки від навантажень, непередбачених стандартом.
- наявність на виробах механічних ушкоджень
- перевищення допустимих навантажень на механізм трансформації
- нанесення збитку виробу в результаті умисних або помилкових дій споживача
- нанесення збитку виробу, викликаного попаданням всередину виробу сторонніх предметів, рідин, тварин, комах і т. д.
- наявність слідів стороннього втручання у виріб або ремонт виробу самостійно, або організаціями, підприємствами або приватними особами, не уповноваженими на це компанією
- нанесення збитку виробу в результаті внесення змін до його конструкції
- використання виробу у виробничих цілях.
Дефектами меблів не є:
- незначна різновідтінковість облицювальних тканин і шкір
- незначна різновідтінковість кольору і відмінність малюнка лакофарбного покриття (декору)
- дрібні волосяні тріщини (так званий "ефект розтиску"), потертості меблевого покриття з натуральної шкіри, що виникають при експлуатації меблів в місцях постійної експлуатації
- Складки на облицювальному матеріалі м'яких елементів, які з'являються після зняття навантаження і зникають після розгладження їх рукою, не є дефектом — ГОСТ 19917-93 п.227.
Порядок усунення несправностей і дефектів :
- Сфотографуйте несправність з різних кутів огляду і одну фотографію усього виробу. Чим більше різних фотографій, тим краще ми зрозуміємо проблему
- Опишіть суть несправності письмово і відправте нам на електронну пошту [email protected] разом з фотографіями
- Термін розгляду заявки - 10 робочих днів
- Термін усунення дефекту - 1 місяць
- Ремонт робиться вдома або на фабриці, залежно від характеру дефекту
- Вивезення і ремонт здійснюється після попереднього чищення меблевого покриття Покупцем.
Повернення товару
Ви можете повернути товар в період 14 днів, у тому випадку, якщо у товару:
- не зіпсований зовнішній вигляд
- не пошкоджена упаковка
- він не був у вживанні.
На жаль, ми не зможемо прийняти від Вас Товар, який був виготовлений для Вас на замовлення, а саме товар, для якого Ви вибирали матеріал або були змінені габарити, а замовлення було виконане в точності, як вказано в Специфікації до Договору постачання Товару.
Також поверненню не підлягають наступні товари:
- пір’яно-пухові вироби (подушки, ковдри і так далі)
- дитячі іграшки м'які
- тканини
- тюлегардинні і мереживні полотна
- килимові вироби метражні
- постільна білизна
- товари для немовлят
- меблі виготовленні на замовлення (з вибором оббивки, зміною розмірів і так далі)
- матраци (якщо виріб був розпакований)